فروش ویژه کولر گازی

همین حالا تماس بگیر 09152608100

فروش اقساطی انواع  مدل ها و برند های اجاق گاز مشهد

 ما در مجموعه اسدی کالا به‌عنوان یکی فروشگاه اجاق گاز مشهد شناخته می‌شویم. خرید اجاق گاز در مشهد  از فروشگاه اسدی کالا به صورت قسطی امکان‌پذیر است. ما این امکان را برای همشهریان مشهدی مهیا کرده‌ایم تا هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین بتواند خرید گاز خود را به سرانجام برسانند.

برای راهنمایی های بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید و بهترین اجاق گاز را برای منزل خود خریداری کنید.

اسدی کالا با بیش از 1600 متر مساحت، تمامی تجهیزات آشپزخانه اعم از، گاز رومیزی، اجاق گاز، هود، سینک، فر توکار را در انواع برند گرد هم جمع آورده است.

تمامی خدمات فروش اقساطی با شرایط ویژه به همراه نصب و تعمیرات تخصصی را نیز پشتیبانی می‌نماید. اسدی کالا نمایندگی اکثر برندهای مطرح کشوری برای اجاق گاز است از جمله این موارد عبارتند از: گاز صفحه ای داتیس، گاز صفحه ای آلتون، بیمکث،  نمایندگی کن در مشهد و…

در انتخاب خود دچار مشکل شده اید؟

پشتیبان های ما آماده راهنمایی شما در زمینه انتخاب و خرید کالای مناسب با نیازتان هستند.

ارسال در کمترین زمان

پست پیک

پیگیری لحظه ای سفارش

سامانه رهگیری

مشاوره و پاسخگویی

۲۴ ساعته

پرداخت آسان و سریع

آنلاین

سوالات متداول

ما در مجموعه اسدی کالا به عنوان نماینده فروش و تعمیر انواع اجاق گاز در مشهد برخی از سوالات مشتریان که با مشکل مواجه شده بودند همراه با جواب در زیر ارائه داده ایم:

خرید گاز از اسدی کالا چه ویژگی هایی دارد؟

یکی از مهم ترین ویژگی های خرید گاز از اسدی کالا، خرید قسطی گاز در مشهد است. همچنین نصب و راه اندازی گاز توسط متخصصین مجموعه ما به صورت رایگان انجام می شود.

حدودا بعد از خرید، 24 ساعت زمان لازم است تا اجاق گاز خریداری شده شما در مشهد تحویل داده شود.

خدمات پس از فروش در اسدی کالا شامل تمامی محصولات می شود. البته که این خدمات از نمایندگی اصلی برند مورد نظر در شهر مشهد صورت می گیرد.

بله تمامی محصولات دارای 2 سال گارانتی پس از خرید هستند که توسط شرکت برند خریداری شده، ارائه می شود.