فروش ویژه کولر گازی

همین حالا تماس بگیر 09152608100

نمایندگی محصولات راسان در مشهد

خرید شیرآلات بهداشتی باکیفیت و معتبر، یکی از دغدغه‌های خریداران این محصول شده، چرا‌که با وجود تحریم‌های اقتصادی، تولید نوع باکیفیت آن بسیار پرهزینه است. با‌اینحال، راسان، با پیشبرد اهداف خود در راستای کیفیت بالا و همگام با تکنولوژی روز دنیا، و مطابق با استانداردهای روز اروپا، در تولید این محصول یکی از پیشرویان تولید شیرآلات بهداشتی در ایران بشمار میرود. بازرگانی اسدی به عنوان نمایندگی رسمی فروش محصولات راسان در مشهد با تنوع بی نظیر تمام محصولات در خدمت شماست. جهت اگهی از قیمت ها با شماره زیر تماس بگیرید.

نمایندگی فروش شیرآلات راسان در مشهد

برند راسان، بعنوان یکی از شناخته شده‌ترین برندهای تولید شیرآلات بهداشتی در ایران شناخته می‌شود. چرا که در تولید آن تمامی استانداردهای زیبایی در نظر گرفته شده و از لحاظ رعایت فاکتورهای بهداشتی در راستای استفاده‌ی مجاز از سرب داخل شیرآلات و دیگر موارد، تولیدات خود را بهینه انجام می‌دهد.

نمایندگی فروش شیرآلات راسان در مشهد، بعنوان یک شعبه‌ی مجاز فعالیت کرده، و خدمات فروش و همچنین، خدمات پس از فروش این محصول، همگام با نمایندگی مرکزی انجام میشود. شما می‌توانید، از تمامی محصولات در شوروم نمایندگی مشهد دیدن نمایید، و خرید خود را به‌صورت حضوری انجام دهید. همچنین، خرید غیرحضوری و ارسال به مشهد و سراسر ایران، از دیگر خدمات این مرکز میباشد.

شیرالات توکار راسان مشهد

به‌لحاظ طراحی، شیرآلات بهداشتی در دو نوع توکار و روکار ساخته می‌شوند. در نوع روکار، بُعد زیبایی‌شناسی، به‌صورت تخصصی در نظر گرفته شده، یعنی اجزای اضافی، به‌صورت توکار، در داخل دیوار کارگذاری میگردد و فقط اجزای کاربردی‌ محصول نمایان است. از همین جهت، این ویژگی، بعنوان یکی از جلوه‌های بصری ساختمان شناخته می‌شود.

راسان، این نوع از شیرآلات را، در دو نوع فلت (مربع) و تنسو (دایره) در رنگهای مختلف تولید کرده، و انواع آنرا در رنگبندی کامل، شامل رنگهای: کروم، کروم مات، طلایی، طلایی مات، رزگلد، رزگلد مات عرضه می‌نماید. بعلاوه، در تولید شیرآلات راسان، استانداردهای بهداشتی رعایت میگردد، که انواع آن‌ در لیست زیر آورده شده‌اند:

  • شیر ظرفشویی به صورت ساده ، شلنگدار ، علم فنری ، دیواری و دومنظوره
  • شیر روشویی در انواع ثابت ، پایه بلند ، متحرک و …
  •  شیر حمام
  • شیر توالت
  • فلاش تانک روکار

فروشگاه مرکزی راسان در مشهد

شیرآلات و محصولات راسان، در فروشگاههای مختلف در سطح شهر، به‌فروش میرسند. اما برای خرید جدیدترین محصولات و انتخاب از یک کلکسیون کامل، با بهترین قیمت، و بیشترین تخفیفات و جشنواره‌های خرید، بهتر است خرید خود را از فروشگاه مرکزی راسان در مشهد، ثبت کنید.

وبسایت فروشگاه مرکزی راسان در مشهد، با دارا بودن اینماد و گواهی امنیتی، شرایط یک خرید اینترنتی مطمئن را برای شما فراهم نموده است.

خدمات پس از فروش راسان مشهد

تولید کالای باکیفیت و رعایت حقوق مصرف‌کننده، همواره هدف اصلی راسان بوده، و از همین جهت، تمامی محصولات راسان، دارای گارانتی 5 ساله می‌باشند. در عین‌حال، ارائه‌ی خدمات پی از فروش، تعهدی است که برای پاسخگویی به نیاز مشتری، اعم از  تعمیر یا تعویض قطعه معیوب در طی مدت معین تعریف شده است.

شما می‌توانید، برای تعمیرات و تعویض محصول و یا قطعات، با واحد خدمات پس از فروش در نمایندگی راسان مشهد تماس بگیرید.

نمایندگی فلاش تانک راسان در مشهد

فلاش تانک، یکی از مهمترین اجزای سرویس بهداشتی است. چراکه با توجه به فضایی که برای نصب آن در اختیار است، باید بهترین انتخاب را داشته باشیمانجام شود. راسان، با در نظر داشتن این مورد، انواع فلاش تانک را در سایزهای مختلف به‌صورت روکار، توکار و دارای چشمی (سنسور دار) تولید کرده است.

برای تهیه‌ی تمامی مدل‌های این محصول، میتوانید به نمایندگی فلاش تانک راسان در مشهد مراجعه کنید. و یا اینکه سفارش خود را به‌صورت اینترنتی ثبت نمایید.

آدرس نمایندگی راسان در مشهد

خدمات ویژه‌، اعم از فروش با بهترین قیمت، نصب با کاملترین کیفیت، و همچنین ارائه‌ی جشنواره‌های فروش برای ارائه قیمت بهتر محصولات، در نمایندگی راسان در مشهد، انجام می‌شوند. شما می‌توانید، جهت خرید حضوری به آدرس مشهد بین پیروزی 27 و 29 مراجعه نمایید.

بعلاوه، این مرکز، جهت تسهیل انجام امور مشتریان، خدمات خود را از طریق وبسایت و به‌صورت غیر حضوری انجام می‌دهد.

بازرگانی اسدی به عنوان بزرگ‌ترین هایپر شرق کشور نمایندگی اکثر برندهای مطرح کشوری برای شیرالات در مشهد است. از جمله، شیرالات شودر، نمایندگی شیرالات شیذر، نمایندگی شیرالات قهرمان و kwc در مشهد است.

 

توضیحات بیشتر جمع کردن

در انتخاب خود دچار مشکل شده اید؟

نمایندگی فروش راسان در مشهد با شماره تلفن 05138843131 آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد. این نمایندگی انواع محصولات راسان را ارائه می دهد.

ارسال در کمترین زمان

پست پیک

پیگیری لحظه ای سفارش

سامانه رهگیری

مشاوره و پاسخگویی

۲۴ ساعته

پرداخت آسان و سریع

آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *